Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

-----ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΦΙΛΙΑΣ----(NTR)

***ΦΙΛΙΑ***
Τριανταφυλλο ...χωρις...ΑΓΚΑΘΙΑ!!!!!!





Μ' έναν φίλο (με μια φίλη) στο
πλευρό σου, κανένας δρόμος δεν
είναι μακρύς
***
Ένας φίλος (μια φίλη) ακούει το
τραγούδι της καρδιάς σου και σου
το τραγουδάει όταν δεν το
θυμάσαι...
***
Έναν αληθινό φίλο (μια αληθινή φίλη) κράτα τον (κράτα την)
και με τα δυο σου χέρια..
***
Ένα μίλι παρέα μ'έναν φίλο (με μια φίλη)
είναι μόνο εκατό βήματα..
.***
Οι φίλοι μας μάς γνωρίζουν στις καλές μέρες.
Στις κακές μέρες, εμείς γνωρίζουμε τους φίλους μας..
***.
Όταν συναντάς έναν άνθρωπο, τον κρίνεις απ' τα ρούχα του.
Όταν φεύγεις, τον κρίνεις απ'την καρδιά του...
***
Είσαι φίλος/η. Μπροστά σου μπορώ να σκέφτομαι δυνατά...
Τίποτα δεν μπορεί να μπει ανάμεσα σε αληθινούς φίλους (αληθινές φίλες)
***
Η γλώσσα της φιλίας δεν έχει λέξεις, αλλά νοήματα
***
Δεν με πειράζει τόσο να μην φτάσω πουθενά,
όσο το να μην έχω παρέα στο δρόμο...
***
Σε σένα, φίλε μου (φίλη μου), βρίσκω έναν δεύτερο εαυτό..
***.
Όσο υπάρχει ταχυδρομείο και δεν κόβεται το τηλέφωνο, όσο θα
έχουμε πράγματα να πούμε και χαρές και αγωνίες να μοιραστούμε. θα είμαστε φίλοι/ες
***
Η φιλία μας πολλαπλασιάζει τα καλά της ζωής μου και διαιρεί τα κακά..
***.
Τι είναι ένας φίλος (μια φίλη);
Μια ψυχή που κατοικεί σε δύο σώματα..
***.
Όταν ριζώσει η φιλία, είναι ένα φυτό που καμιά θύελλα
δεν μπορεί να το καταστρέψει
***
Δεν ήρθαμε στη Γη για να βλέπουμε ο ένας τον άλλο (η μία την άλλη), αλλά για να βλέπουμε ο ένας μέσα από τον άλλο (η μία μέσα από την άλλη)..
***.
Όταν ένας φίλος (μια φίλη) είναι σε ανάγκη,
δεν υπάρχει αναβολή
***
Οι σιωπές και οι αποστάσεις είναι υφασμένες
στη στόφα κάθε φιλίας...
***
Φίλος/η είναι αυτός/ή   που έρχεται,
όταν όλος ο κόσμος έχει φύγει..
***.
Η θλίψη μπορεί να περάσει μόνη της, αλλά για να
Απολαύσεις ολοκληρωτικά μια χαρά πρέπει να έχεις
κάποιον φίλο (κάποια φίλη) για να τη μοιραστείς
μαζί του (της)
***
Το περισσότερο που μπορώ να κάνω για σένα,
είναι να είμαι απλά φίλος/η σου...
***
Όταν η σιωπή ανάμεσα σε δυο ανθρώπους
είναι άνετη, τότε υπάρχει αληθινή φιλία
***
Για το πουλί η φωλιά, για την αράχνη ο ιστός,
για τον άνθρωπο η φιλία..
***.
Ξέρεις τα πάντα για μένα κι ακόμα με συμπαθείς.
 Σ' ευχαριστώ που είσαι φίλος/η μου..
***.
Φίλος/η μου είναι εκείνος/η που μ' αγαπά γι' αυτό που είμαι.
.***.
Μην βαδίζεις μπροστά μου, μπορεί να μην σ'ακολουθήσω. Μην βαδίζεις πίσω μου, μπορεί να μην οδηγώ πουθενά. Βάδιζε πλάι μου, κι ας είσαι απλά ο/η φίλος/η μου..
***.
Στην υγειά σου φίλε/η μου. Μακάρι να ζήσεις εκατό χρόνια
-και να είμαι κι εγώ εκεί για να τα μετρώ..
***.



ΔΕΝ ΗΡΘΑΜΕ ΣΤΗ ΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ...


Η ΘΛΙΨΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΦΙΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ...


ΜΗΝ ΒΑΔΙΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ Σ'ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ. ΜΗΝ ΒΑΔΙΖΕΙΣ ΠΙΣΩ ΜΟΥ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΟΔΗΓΩ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΒΑΔΙΖΕ ΠΛΑΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ...


ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΡΩ...


ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΤΑ "ΤΥΧΗ", ΓΙΝΑΜΕ ΦΙΛΟΙ ΑΠΟ "ΕΠΙΛΟΓΗ", ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΦΙΛΟΙ ΑΠΟ "ΑΠΟΦΑΣΗ". ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ "ΦΙΛΟΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ" ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ "ΥΠΟΣΧΕΣΗ" ΓΙΑ ΜΙΑ "ΖΩΗ"!


ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ & ΠΕΡΠΑΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ... ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΕΙΣ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΚΕΙ... ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΑΠΕΜΕΙΝΕ...ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ;



Η αγάπη δεν είναι συναλλαγή .. δεν είναι επένδυση... αν την αντιλαμβάνεσαι ή την ζεις έτσι,
χάνεις την ...απόδοσή της

ψάξε δώρο για τον εαυτό σου,
το χρωστάς αυτό στο εγώ σου.
τα όνειρα σου αν θες να ζήσεις
πρέπει να σ' ευχαριστήσεις...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου