Κυριακή, 8 Ιουλίου 2018

Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ!!!!!!(NTR)








Μία ομάδα ερευνητών κατέληξε στο συμπέρασμα, στα πλαίσια μεγάλης ανάλυσης, ότι οι άνθρωποι μαθαίνουν να είναι αισιόδοξοι και αυτό το μάθημα μπορούμε να το ακολουθήσουμε όλοι.
Η αντιμετώπιση της ζωής με θετική διάθεση έχει συνδεθεί, μεταξύ άλλων, με την καλύτερη υγεία, τη μεγαλύτερη αντοχή και τα χαμηλότερα επίπεδα στρες. Και σύμφωνα με έρευνα, η θετική ματιά και η αισιοδοξία είναι πράγματα που μπορούμε να διδάξουμε οι ίδιοι στους εαυτούς μας.

Όλες οι μελέτες που αναλύθηκαν από τους ερευνητές, διερευνούσαν το κατά πόσο κάποια μέτρα παρέμβασης θα μπορούσαν να οδηγήσουν τους ανθρώπους να βλέπουν τη ζωή με μια πιο θετική ματιά. Ο λόγος για τεχνικές όπως, μεταξύ άλλων, ο Διαλογισμος  η εκπαίδευση στηΔιαχειρηση του αγχους οι θεραπείες γνωστικής συμπεριφοράς και η εκπαίδευση στην ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
Διαπιστώθηκε ότι κατά κανόνα, οι συμμετέχοντες οι οποίοι εκπαιδεύονταν μέσω μέτρων παρέμβασης όπως τα παραπάνω, παρουσίαζαν υψηλότερα επίπεδα αισιοδοξίας, σε σύγκριση με τους συμμετέχοντες που δεν λάμβαναν κάποια βοήθεια στη μορφή σχετικής εκπαίδευσης
Πως καταλαβαινεις τα συναισθηματα των αλλων?????

Ποια είναι η αποτελεσματικότερη τεχνική για τη διδασκαλία αισιοδοξίας;

Μάλιστα, στα πλαίσια της νέας μετά-ανάλυσης, εντοπίστηκε ότι η σημαντικά πιο αποτελεσματική τεχνική αυτό-διδασκαλίας της αισιοδοξίας, μέσω της οποίας οι άνθρωποι μπορούν να διδάξουν στους εαυτούς τους να έχουν πιο θετική οπτική, ήταν μία άσκηση που λέγεται "Ο Καλύτερος Δυνατός Εαυτός" (Best Possible Self).
Η εν λόγω άσκηση ζητά από τους ανθρώπους να φανταστούν μία ευτυχισμένη, επιτυχημένη και χαρούμενη μελλοντική εκδοχή του εαυτού τους ή απλά, τον καλύτερο δυνατό εαυτό τους. Αυτή η απλή οδηγία αρκεί, όπως έδειξαν σχετικές έρευνες αλλά και η νέα μετά-ανάλυση, για να αποκτήσει ένα άτομο μεγαλύτερα επίπεδα αισιοδοξίας.
Φυσικά, οι ερευνητές σημειώνουν ότι η επιτυχία της παραπάνω τεχνικής, όπως και άλλων παρόμοιων, εξαρτάται από ορισμένους παράγοντες. Για παράδειγμα, όταν η παρέμβαση γίνεται διαδικτυακά (π.χ. όταν ο συμμετέχοντας καλείται να εκτελέσει μία τεχνική μετά από οδηγίες online), η αποτελεσματικότητά της είναι μικρότερη, σε σχέση με όταν γίνεται πρόσωπο με πρόσωπο.
Επιπλέον, οι ερευνητές υπογραμμίζουν ότι η επίδραση των τεχνικών μπορεί να διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο -κυρίως γιατί για τον καθένα το τι εστί τελικά αισιοδοξία, είναι εν μέρει υποκειμενικό. Προσθέτουν δε, ότι χρειάζεται περαιτέρω έρευνα για να εξακριβωθεί για πόσο καιρό ακριβώς διαρκούν τα θετικά αποτελέσματα της διδασκαλίας ή της αυτό-διδασκαλίας της αισιοδοξίας.
Ακόμα κι έτσι, οι ερευνητές καταλήγουν στα δημοσιευμένα συμπεράσματά τους, πως ακόμη κι αν ορισμένοι παράγοντες επηρεάζουν την επίδρασή τους, "τα ευρήματα δείχνουν ότι οι ψυχολογικές παρεμβάσεις μπορούν πράγματι να αυξήσουν την αισιοδοξία".
Υπάρχει, λοιπόν, ελπίδα να αναπτύξουμε μία πιο φωτεινή προοπτική. Και το πρώτο βήμα είναι πολύ απλό: να αρχίσουμε να οραματιζόμαστε τους εαυτούς μας πιο αισιόδοξους και χαρούμενους.
Τι λέτε; Μήπως από σήμερα να ξεκινήσουμε να κλείνουμε τα μάτια και να σκεφτόμαστε τον εαυτό μας πιο αισιόδοξο και ευτυχισμένο, 
εστω για 5 λεπτα καθε πρωι ...
Αν η αισιοδοξία διδάσκεται, γιατί να αρνηθούμε την απόκτησή της???


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου