Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

ΕΛΠΙΔΑ....(NTR)



ΤΑ 4 ΚΕΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!



Το πρώτο έλεγε:  Εγώ είμαι η Υπομονή".

Μα οι άνθρωποι δεν καταφέρνουν να με διατηρήσουν: πιστεύω

 ότι δε μου μένει άλλο από το να συνεχίσω να σβήνω!"
 Κι έτσι αφέθηκε σιγά σιγά να σβήσει ολοκληρωτικά.





Το δεύτερο είπε:"  Εγώ είμαι η Πίστη".

Δυστυχώς δεν χρειάζομαι πουθενά. 

Οι άνθρωποι δεν θέλουν να ξέρουν για μένα,

 κι έτσι δεν έχει νόημα να παραμένω αναμμένο.

Μόλις ολοκλήρωσε τα λόγια του, ένα ελαφρύ αεράκι

 φύσηξε πάνω του και το έσβησε..

 Πολύ λυπημένο το τρίτο κερί, με τη σειρά του είπε:

 "  Εγώ είμαι η Αγάπη". 

Δεν έχω τη δύναμη να συνεχίσω να παραμένω αναμμένο.
 
Οι άνθρωποι δεν μου δίνουν σημασία και δεν αντιλαμβάνονται το πόσο σημαντικό είμαι. 

Αυτοί μισούν ακόμα και αυτούς που τους αγαπούν περισσότερο.

 Και χωρίς να περιμένει άλλο, το κερί αφέθηκε να σβήσει..

Ξαφνικά, ένα μικρό παιδί μπήκε στο δωμάτιο και είδε τα τρία κεριά σβηστά. Φοβισμένο από το μισοσκόταδο, είπε: Μα τι κάνετε! Πρέπει να παραμείνετε αναμμένα, γιατί εγώ φοβάμαι το σκοτάδι! Και ξέσπασε σε δάκρυα..
Τότε το τέταρτο κερί είπε με συμπόνια: Μη φοβάσαι καλό μου, μην κλαις.



" Εγώ είμαι η Ελπίδα".
Όσο θα είμαι αναμμένο, θα μπορούμε πάντα να ξανανάψουμε τα    άλλα τρία κεριά. Με μάτια λαμπερά και γεμάτα δάκρυα, το μικρούλι πήρε το κερί της ελπίδας, και άναψε ξανά όλα τα άλλα...!!!!!!!


            Τα τεσσερα  κεριά έλιωναν αργά....
      Ο χώρος ήταν τόσο ήσυχος,που μπορούσε ν`ακουστεί η συζήτηση τους.... Το πρώτο έλεγε: "  Εγώ είμαι η Υπομονή". Μα οι άνθρωποι δεν καταφέρνουν να με διατηρήσουν: πιστεύω  ότι δε μου μένει άλλο από το να συνεχίσω να σβήνω!"  Κι έτσι αφέθηκε σιγά σιγά να σβήσει...

           Η απόσταση είναι περίεργο πράγμα. Άλλοι άνθρωποι είναι δίπλα μας και ταυτόχρονα κόσμους μακριά και άλλους τους κουβαλάμε μέσα μας ακόμα και αν μας χωρίζουν χιλιάδες χιλιόμετρα.
           Αγνάντι έγινε η ζωή μας . Μιας άλλης πραγματικότητας .. Κομπάρσοι γίναμε στα όνειρα μας , στα θέλω μας , στα φιλιά μας. Άλλοι άγνωστοι πρωταγωνιστούν στα δικά μας σενάρια.
            Μπορεί σήμερα  να φαίνεται πως όλες μας οι προσπάθειες πήγαν χαμένες. Μπορούμε όμως να ζήσουμε αυτή τη ζωή,πάνω από τη ρουτίνα,βαδίζοντας στο φως ! Το χτες πέρασε,....το σήμερα είναι έδω, .......ένα εικοσιτετράωρο αχρησιμοποίητου χρόνου.


     
      Υπάρχουν στιγμές που θέλεις να αλλάξεις την ζωή σου τόσο πολύ αλλά δεν μπορείς  .   γιατί κάτι τελευταία στιγμή μπαίνει εμπόδιο και σου χαλάει το όνειρο.



Ας ανάψουμε  το κερί της΄΄ Ελπίδας.΄’....να το κρατούμε άσβεστο και που
ξέρεις...
        ίσως...... να ερθουν καλύτερες μέρες!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου