Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Μου Λειπεις...



Λείπεις...
κι εγώ ταχυδρομώ λέξεις...
βαφτισμένες στην σκέψη μου...
ταξιδεύω στο άγνωστο...
φτιάχνω αινίγματα...
κρυμμένα σε ασπίδες...
οχυρώνω την ψυχή μου...
να φτερουγίζει στα μάτια σου...
να θωρείς μονάχα εμένα...
να νιώθεις τις στιγμές...
που ζωγράφισα στο κορμί σου...
να θυμάσαι τα λόγια μου...
που ψιθύρισα στην Ψυχή σου...
./.
Λείπεις...
κι εγώ παράλογα...
σ' ανα-ζητώ...
σκορπίζοντας στάλες στο γαλάζιο...
ελευθερώνοντας γλάρους στον ουρανό...
να μην ξεχάσεις την αγάπη μας...
που αγκιστρώνεται σ' απέραντο ωκεανό...
που κανείς δεν περπάτησε στην ράχη του...
κανείς δεν βυθίστηκε στ' απέραντο του...
κανείς δεν ταξίδεψε...
την ζωή του στα σπλάχνα του... 
./.
Λείπεις...
Μου Λειπεις...
Ψυχή μου...










....πολύ σιωπηλά είναι όλα ...κι η σιωπή είναι καλή μόναχα όταν κλείνει μέσα της χαρά.αλλοιώς τη
φοβάμαι.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου