Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ(NTR)

Χριστε μου...
φωτισε τα σκοταδια της ζωης μου, παρε με στην αγκαλια σου να νιωσω την ζεστασια και την αγαπη σου.
Διδαξε μου απο την αρχη την Αγαπη, την Ταπεινωση, την Πραοτητα, την Υπομονη, την Μακροθυμια.
Σβησε οσα εχω κανει χωρις εσενα, σβησε την προηγουμενη ζωη μου και φτιαξε με οπως θελεις ΕΣΥ απο την αρχη.
Οδηγησε τα ποδια μου στο δρομο σου.
Οδηγησε το νου μου σε αγαθους και θειους λογισμους.
Οδηγησε τα λογια μου στην Αγαπη Σου.
Κλεισε μου το στομα στα περιττα λογια και στην κατακριση και μαθε με να μιλω με την ψυχη μου.
Μαθε με να προσευχομαι και να στρεφω το βλεμμα μου στον ουρανο Σου.
Μαθε με να απλωνω τα χερια μου σε οσους χρειαζονται βοηθεια.
Μαθε με να πονω για τον αρρωστο και τον αδικημενο.
Μαθε με να σωπαινω.
Μαθε με να ειμαι ταπεινη στα λογια και στα εργα.
Μαθε με να ΑΓΑΠΩ!
Σε Εσενα εμπιστενομαι τη ζωη μου.
Εγω εχω απογοητευθει απο τα λαθη και τα παθη μου.
Εγω απογητευτηκα απο τον εαυτο μου.
Τα δοκιμασα ολα και με πονεσαν, με πληγωσαν, με μπερδεψαν, μου θολωσαν το νου...
Μονο ΕΣΥ μπορεις να με αλλαξεις.
ΣΕ ΔΟΞΑΖΩ, ΣΕ ΥΜΝΩ, Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου