Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

Στις Δυσκολίες της ΖΩΗΣ(NTR)

Στα δύσκολα της ζωής πάντοτε μόνη .

Και ειναι πολύ δύσκολα

Και εγώ απροετοίμαστη να τα αντιμετωπίσω .

Οι υποτιθέμενοι δικοί μου άνθρωποι το έσκασαν .

Κάτι τυχαίοι περαστικοί μου έπιασαν το χέρι να μην πέσω και γκρεμοτσακιστώ .

Και εγώ με κράτησα και με σήκωσα .

Δε μου επέτρεψα να απελπιστώ .

Σκέφτηκα πώς για όλα υπάρχει λύση .

Εκτός βέβαια από το θάνατο πού είναι οριστικός .

Μέσα μου έθαψα τους κοντινούς μου ανθρώπους με την απομάκρυνσή τους στα μεγάλα μου προβλήματα .

Τους σκότωσα βαθιά μέσα μου έτσι απλά έναν έναν .

Αισθάνομαι όμως πιό ασφαλής και πιό δυνατη από ποτέ .

Έχω δρόμο ακόμα και ανηφόρα τεράστια .

Μα τώρα γνωρίζω καλά πώς ό, τι και αν χρειαστώ μόνο εγώ θα είμαι δίπλα μου .....και
Ο ΘΕΟΣ!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου