Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ(NTR)









































Σήμερα νιώθω τόσο έντονη την ανάγκη μαζί με την πρωινή μου καλημέρα να σας πω ένα μεγάλο της Ψυχής ευχαριστώ!!!
Σε όλους εσάς  , που με ακολουθειτε και με Εμπιστευεσθε….

Σε σας, που δεν γνωρίζω τον ήχο της φωνής σας,εκτος από τους προσωπικους
Και Αγαπημενους μου Φιλους σ’ εσας που δεν γνωριζω
το χρώμα των ματιών σας
που δεν γνωρίζω πόση απόσταση μας χωρίζει,
το επάγγέλμά σας, την ηλικία σας,
μονάχα την υφή της ψυχής σας,
τόσο ευαίσθητη,
τόσο τρυφερή
τόσο αισθαντική
σαν την Δική μου,
και με συντροφεύετε τόσο καιρό σε καθημερινή βάση
στη λύπη μου
και στη χαρά μου,
που μοιραζόμαστε τις απόψεις,τα ποιήματα,
τις ιδέες μου
γιατί η Ζωή είναι νιάξιμο,
μοίρασμα Στιγμών
και Αγάπη…
Την πιο γλυκιά καλημέρα μου σε όλους εσάς και μην ξεχνάτε να σκορπάτε χαμόγελα,αγκαλιές και Ελπίδα!!!!
Ευχαριστω για τις ΕΥΧΕΣ σας!!!!!!!!!
<για τα ΓΕΝΕΘΛΙΑ μου!!!!>





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου