Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Μάνα μου! Μαμά μου! Μητερα μου!(NTR)

Μάνα μου!

Μάνα μου!

Μαμά μου!
Μητερα μου!

Εννιά μήνες σ΄ έχει μέσα της. Αλλάζει όλη τη ζωή της. Τι θα φάει, τι θα πιεί, πως θα καθήσει, πως θα ξαπλώσει. Εμετούς, ζαλάδες, αυπνίες, νεύρα, εξάψεις. Κάθε 20 μέρες εξετάσεις αίματος. Κάθε μήνα γυναικολογικές εξετάσεις. “Είναι καλά; Ακούγεται η καρδιά;“

Έχει το άγχος 24 ώρες το 24ωρο αν δεν σε νιώσει για λίγο. Έχει και τους γύρω της: άντε με ένα κορίτσΙ! - Τι λες (λέει ο άλλος) αγόρι να κάνεις.

Η καημένη το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να έχει γερό παιδί..

Σπάζουν τα νερά, έρχονται και οι πόνοι…. επιτέλους το γεννάει. Το βλέπει, το αγκαλιάζει, το φιλάει, δακρύζει.

Ξεκινάει ο αγώνας. Θηλάζει, δεν θηλάζει. Κλαίει το μωρό, γιατί κλαίει τώρα;
 Έχει κάτι που δεν καταλαβαίνω;
 Έχει πυρετό, ξενύχτι η μάνα όλη νύχτα.
 Βήχει, όρθια και εκείνη.
 Χτυπάει, κλαίει και εκείνη μαζί.
Κοιμάται το μωρό την νύχτα αλλά εκείνη βάζει το χέρι της στην καρδιά του να δει άμα χτυπάει, ή το δαχτυλό της κάτω απο την μύτη του… άγχος άγχος..

Μεγαλώνει, σηκώνεται από τις 6 το πρωί να προλάβει να μαγειρέψει πριν φύγει για δουλειά.
Άλλο φαγητό για εκείνους, άλλο για το μωρό.
Ξυπνάει…. τρέχει να κάνει το γάλα…

Έρχεται το βράδυ.
 Το χαζεύει ώρες ατελείωτες…
Αναρωτιέται: είναι δικό μου αυτό το πλάσμα; ~~~!!!…Πόσο το λατρεύω!!!

Μεγαλώνει, πηγαίνει σχολείο..
Διαβάσματα από την αρχή και η μάνα.
 Ξεκινάει να βγαίνει τα βράδΙα, η μάνα ξενυχτάει στο κρεβάτι της μέχρι να ακούσει το κλειδί στην πόρτα.
 Τότε ηρεμεί και κοιμάται και εκείνη.
Ξεκινάνε και οι καυγάδες.

-Άσε με ρε μάνα με την γκρίνια σου!!!

Κρατάει μούτρα η καημένη από 1 λεπτό έως μια μέρα.. όχι παραπάνω.

Έρχεται η ώρα να παντρέψει το παιδί της…. τρέχει όλη μέρα…
Επιτέλους βγαίνει στη σύνταξη, ώρα για ξεκούραση και ταξίδια!!

-Μάνα θα γίνεις γιαγιά, οπότε μην κανονίζεις τίποτα άλλο, εσύ θα το μεγαλώσεις!!
-Καλά παιδί μου, ότι θες εσύ. Δίπλα σου θα είμαι στον αγώνα σου.
-Του παιδιού μου το παιδί,δυό φορές παιδί μου.

Περνάνε τα χρόνια……. και φεύγει η μάνα .
- Που σαι ρε μάνα να δεις το εγγόνι σου πόσο μεγάλωσε.
-Μου λείπεις μανούλα, δεν σου είπα ποτέ πόσο σ΄αγαπώ.
-Καλό ταξίδι μάνα!!!
-Θα ζείς για πάντα μέσα μου!!!

____________________
Ενα χαμογελο,ενα φιλι,ενα χαδι στη μανα,
ειναι η πιο γλυκια ανταμοιβη

ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΗΧΕΙ ΣΑΝ ΘΕΙΑ ΜΕΛΩΔΙΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ!ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!ΟΛΑ ΓΙ'ΑΥΤΗΝ...ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ...ΤΗΝ ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ...ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ!!!!!! ΜΑΝΑ..ΜΗΤΕΡΑ..ΜΑΝΟΥΛΑ..ΜΑΜΑ......♥ Σ'ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ♥♥♥♥♥♥και ας ΕΦΥΓΕΣ…απ τη Ζωη μου τοσο νωρις…εισαι διπλα μου ΠΑΝΤΑ!!!!<Μου Λειπεις!!!!>


  1. οταν ημουν μικρη νομιζα πως η μαμα μου ειχε παντα δικιο,ακομα κ αν δεν ειχε...την εβλεπα απροστατευτη.δεν μπορουσα να την βλεπω να κλαιει...την ηθελα δυνατη ..βραχο...να με στηριζει,δεν επρεπε να λυγιζει ποτε.......εγινα κ εγω μαμα κ εχω 2 ...Παιδια…ο γιος μου είναι ο βραχος μου και η κορη μου..τελικα διαπιστωσα ότι Τοσα χρονια…εγω ημουν ο βραχος για τη μανουλα μου!!!!!
  2. Εγω ημουν σ αυτή τη σχεση….και η δυνατη!!!!!!και τωρα δυνατα είναι τα παιδια μου!!!!αυτό που καταλαβα…τελικα είναι ότι οι βραχοι στη ζωη μας είναι τα παιδια μας!!!!!είναι το νοημα στη ζωη μας και καμμια θυσια που κανουμε γι αυτά ….δεν είναι μεγαλη!!!!!!!!
  3. Ευχαριστω τη μαμα μου που ΥΠΑΡΧΩ,αλλα περισσοτερο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ τα παιδια μου που ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ και μου δινουν πνοη!!!!!!τ αγαπαω…πολύ!!!!!!
  4. Για τη ΜΑΝΑ τα ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ....~~~...ΑΓΚΥΡΕΣ ειναι στη ΖΩΗ ΤΗΣ!!!!~~~~~~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου