Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ (NTR)


Κι η θάλασσα μου λέει απ' τα βάθη της
εσύ θα 'σαι για πάντα η αγάπη της
τα κύματα θα στείλω του ωκεανού
να παν να της δροσίσουν καρδιά και νου

Κι η θάλασσα μου λέει απ' τα βάθη της
εσύ θα 'σαι για πάντα η αγάπη της
εγώ όλα τα ενώνω να σε χαρώ
τα δυο τα κάνω ένα γη κι ουρανό


Ονειρευόμουν μάτια γαλάζια
και χέρια να με κρατούν με αγάπη
Ονειρευόμουν ηρωικούς ιππότες
με παλληκαριά και χάρη
Ονειρευόμουν ότι δεν θα συμβιβαζόμουν
με οτιδήποτε λιγότερο από το καλύτερο
Ονειρευόμουν πως αυτός με μαγικό τρόπο
θα έκανε όλους μου τους φόβους να χαθούν
Ονειρευόμουν τόσα πολλά
αλλά από τη στιγμή που σε γνώρισα
σταμάτησα αμέσως τα όνειρα
γιατί όλα τους πραγματοποιήθηκαν
*
Αν μ' αγαπάς μη νοιάζεσαι 
που πάω και που πας
 μα κρύψε στα βάθη 
της καρδιάς 
και κάπου θα βρεθούμε 
αν μ' αγαπάς....



Τα μάτια σου αστέρια φωτεινά, ρίχνουν φως, στα όνειρα μου...!


Λεει αληθειες η βροχη, την πιστευω

αργει μερικες φορες,μα παντα ερχεται,


την νοιωθω στο πετσι μου,


μοναδικη ερωμενη,


καθε φορα, ανοιγει κι ενα δρομο


μια καινουργια εμπνευστικη


πορεια ν αρχινησει.




Τα γκριζα συννεφα


κατι απ τη ζωη θυμιζουν,


π αλλοτε ερχεται και αλλοτε φευγει,


σα σταγονα που κυλα


σε μονοπατι κατη...φορικο,


σα σταγονα που δεν αγγιζει


δευτερη φορα,


αγαπες περασμενες,


μα και τωρινες.




Η βροχη θαυματοποιος εγινε


καρπους δεν εχει για να θρεψει


μα εχει κλαδια ο ερωτας


να ποτισει, ν αντριεψει.




Σημερα η βροχη


φερνει το καινουργιο


τ αναπαντεχα υπεροχο


φερνει το ξυπνημα αισθηματων


που χθες ληθαργοζουσαν.




Τωρα ζωνταναψαν, ξεσηκωθηκαν


ζητουν να καζαντισουν


το χρονο που εχασαν


τις στιγμες να ομορφοστολισουν


σα νιοφερτη νυφη


που φυλακιστηκαν στο χθες


απ τα πρεπει των ανοητων.




Η βροχη καθηκον ειχε


κι εκαμε το θαυμα της


τη σκεψη απελευθερωσε


των ανοητων καταργησε, τα πρεπει.


       *** ^ *** ^ ***

Με ποιο τρόπο θα λέγατε σ΄αγαπώ σε έναν αγαπημένο η αγαπημένη?

Αυτό που θα έλεγα κοντά στην άκρη των χειλιών είναι μία και μόνο λέξη: Σ΄ΑΓΑΠΩ 
Σε γνωρισα σε ενα ταξίδι στα σύνεφα ..μου ειπες πως ησουν δάκρυ ..ανοιξα την ψυχή μου κι έσταξες στην καρδιά μου ..κι αυτή σταματησε για να μην χαθείς ... σ αγαπώ ....


Είδα στα μάτια σου καράβια είδα στα χέρια σου λιμάνια είδα στην καρδιά σου το ταξίδι χάθηκα στο γαλανό του ουρανού ατέλειωτη θάλασσα στο κύμα να αφεθώ, ημουν πουλι που ξαπόστησα στην αγκάλη σου φτερά δικά σου πέταξα μάτια δικά σου έβλεπα καρδιά δικιά σου ένοιωθα με την ανάσα σου ζούσα με τα φιλιά σου ανάσαινα.... Πως να πω με λόγια αυτό που θες??



ΕΡΙΞΑ ΕΝΑ ΔΑΚΡΥ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ. ΑΝ ΤΟ ΒΡΟΥΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΨΩ ΝΑ Σ' ΑΓΑΠΩ...........


Ήρθαν δάκρυα στα μάτια μου και δεν ήξερα γιατί... Με κοίταξες τρυφερά... Με χάιδεψες...σκούπισες απαλά το δάκρυ μου... Με έκλεισες στα δυο σου χέρια... Δεν ήταν δάκρυα από πόνο...δεν ήταν δάκρυα από λύπη... Ήταν δάκρυα από ευτυχία... Σ'αγαπάω καρδιά μου...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου