Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2023

Η Αναπηρια ειναι στην Καρδια(NTR)

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ... Μια πολύ δυνατή εμπειρία που βίωσε ενας φιλος,τα Θεοφάνεια θα ήθελα να σας περιγράψω σήμερα... Ηταν παραμονή των Θεοφανίων όταν βρεθήκαν στο Βώλακα που είναι χτισμένος στο όρος Φαλακρό όπου υπάρχει και το ομώνυμο χιονοδρομικό κέντρο. Καθώς την παραμονή των Θεοφανείων ξεκίνησε δυνατή χιονοθύελλα , ανήμερα των Φώτων ήταν όλα σκεπασμένα από πυκνό χιόνι. Διαπιστώνοντας ότι είχαν ξεχάσει τις αλυσίδες του αυτοκινήτου έκαναν μια βόλτα στο χωριό με τους δύο φίλους του και μπήκαν σ' ένα μαγαζί που πουλούσε σιδηρικά. Ρώτησαν τον χαμογελαστό ιδιοκτήτη του μαγαζιού, ηλικίας μεταξύ 40 και 50 χρονών, αν έχει αλυσίδες και τους απάντησε καταφατικά. Προσφέρθηκε πρόθυμα να τους εξυπηρετήσει. Τους άφησε μόνους να περιμένουμε στο μαγαζί του, για να επιστρέψει ύστερα από πέντε λεπτά με ένα χαρτί που πήρε όπως είπε από γειτονικό κατάστημα και έδειχνε ποιες αλυσίδες αντιστοιχούν στα ανάλογα λάστιχα. Ξαφνιάστηκαν όταν τους έδωσε το χαρτί να το διαβάσουν γιατί όπως είπε ήταν τυφλός... Ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος: -Δεν βλέπεις τίποτα ; -Τίποτα. -Πως πήγες και ήρθες άνθρωπέ μου μες τα χιόνια και χωρίς μπαστούνι;[του είπε ο φίλος μου] -17 χρόνια κάνω αυτή τη διαδρομή. -Πως το έπαθες; -Είχαν ένα πρόβλημα τα αγγεία πίσω από τα μάτια μου. -Δεν το έψαξες; -Πήγα σε διάφορους γιατρούς αλλά δεν έγινε τίποτα. Καταλαβε που είχε σοκαριστεί και συνέχισε με χαμόγελο : -"Μη στεναχωριέσαι φίλε μου εγώ είμαι μια χαρά κι ας μη βλέπω. Σημασία έχει στη ζωή σου να βρεις Ανθρώπους να σε Αγαπούν γι’ αυτό που είσαι μέσα σου κι όχι για τα μάτια σου ή οποιοδήποτε άλλο εξωτερικό χαρακτηριστικό. Ακόμη όμως μεγαλύτερη σημασία έχει να μην έχεις αναπηρία στην Κάρδια!" Μείνανε και οι τρεις άφωνοι. Άρχισαν να ψάχνουν τις αλυσίδες για να καταφέρουν να συγκρατήσουν τα δάκρυα συγκίνησης που είχαν πλημμυρίσει. Ο ένας από τους δύο φίλους βγήκε έξω από το μαγαζί. Ήτανε η πιο συγκλονιστική εμπειρία του μίνι ταξιδιού τους. Βρήκα τις αλυσίδες, ρώτησα πόσο κάνουν και μου είπε 35 ευρώ. Του έδωσα πενηντάρικο και με ρώτησε πόσα λεφτά του δίνω. Έβγαλε από την τσέπη του χρήματα τα οποία είχε ταξινομημένα με σειρά και μου έδωσε τα ρέστα. Να είσαι καλά άνθρωπέ μου. Για χάρη σου είχαμε μια μικρή αφύπνιση και οι τρεις μας. Υπάρχουν και τέτοιοι άνθρωποι! Άνθρωποι χωρίς αναπηρία και φτώχια στην καρδιά. Άνθρωποι που μπορεί, έχοντας την απώλεια μια βασική τους αίσθησης, να εναρμονίζονται πολύ ευκολότερα από μας με το παγκόσμιο ρεύμα που δονεί εσωτερικά την ύπαρξη του καθενός μας..... --------------------------------------------------------------- Η ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ...ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΕΙ ΜΕ ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΩΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΠΛΑΣΜΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΗ. ΟΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΕΚΕΙΝΟΣ ..Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ..!! ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου