Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

Ζήτησα από το Θεό!!!(NTR)

Zητησα δυναμη...απ' το Θεό!!!και ο Θεος μου εδωσε δυσκολιες για να με κανει δυνατη..... Zητησα Σοφια και μου εδωσε προβληματα για να τα λυσω.... Zητησα εφημερια και ο Θεος μου εδωσε Μυαλο και Υγεια να δουλεψω.... Zητησα κουραγιο ... και ο Θεος μου εδωσε εμποδια για να τα ξεμπερδεψω...... Zητησα Αγαπη.... και ο Θεος μου εδωσε πονεμενους ανθρωπους για να τους βοηθησω.... ...καί ν' ἀποδείξω στόν Εαυτό μου τήν ἀπέραντη ἀγάπη πού κρύβω μέσα μου...(πού μοῦ ἔδωσε ὁ Θεός πρίν κάν τό ζητήσω...) Δεν ελαβα τιποτα απο οτι ζητησα ...ομως ελαβα οσα... χρειαζομουν..............

1 σχόλιο:

  1. edc titanium v1.5 [BK9] - Titanium Art
    Edc titanium v1.5 [BK9] - BK9, titanium bolt Sontava, Cai, China, titanium grey 10,000. C-Sega Genesis, titanium pans SEGA CD/32X / Mega Drive. C-Sega titanium nose jewelry CD, titanium gold CD-32X / Sega Master System,  Rating: 5 · ‎Review by Steven Weber

    ΑπάντησηΔιαγραφή