Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

***2021***(NTR)

~ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ~ Να ξέρεις ότι όταν με βλέπεις να χαμογελώ, δεν είναι γιατί έχω κερδίσει τη ζωή –γι αυτήν εξακολουθώ με τις αναπνοές μου να αγωνίζομαι– αλλά είναι γιατί έχω κερδίσει την ημέρα μου. Μέσα σε αυτήν, μπορώ να αποφασίζω εγώ τη στάση που θα κρατήσω σε αυτά που μου δίνει η ζωή. Να ξέρεις ότι τα λόγια που λέω δεν είναι γιατί θα βελτιωθούν οι συνθήκες που βρίσκουμε, αλλά γιατί θα μπορέσουμε να θωρακίσουμε το σκαρί που κουβαλάμε για να αντιμετωπίσουμε πανέτοιμοι τις καταιγίδες που μας προσμένουν και με σταθερότητα να στέκουμε πίσω από το τιμόνι μας. Να ξέρεις ότι εγγύηση για τη μοίρα σου δεν μπορώ να σου δώσω, αλλά μπορώ να σου εγγυηθώ ότι οι δυνάμεις που έχεις στην κατοχή σου για να τη διαχειριστείς είναι εργοστασιακά τέλειες και αν χρησιμοποιήσεις σοφά τα εργαλεία σου τότε θα δημιουργήσεις τη μοίρα σου. Να ξέρεις ότι τις καιρικές σου συνθήκες εσύ τις δημιουργείς. Αν βρέχει μέσα σου, κανένας ήλιος δεν θα μπορέσει να στεγνώσει τα δάκρυά σου. Αν έχεις τον ήλιο μέσα σου, καμία συννεφιά δεν θα μπορέσει ποτέ της να σε σκιάσει. Τα καιρικά φαινόμενα της ζωής είναι μια πραγματικότητα. Επιλογή σου είναι η στάση που θα κρατήσεις απέναντί τους. Να ξέρεις ότι ΟΛΟΙ μας από κάπου αλλού ερχόμαστε και κάπου αλλού θα πάμε, οπότε κάνε αυτό το διάλειμμα που έχεις σε τούτον τον πλανήτη τουλάχιστον να αξίζει. Αυτό το “αξίζει” είναι που θα έχεις εφόδιο για το επόμενό σου ταξίδι και θα φαίνεται στο πρόσωπό σου...καλή Χρονιά!!! μεΥγεια+Αγαπη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου