Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

Άνοιξε .... Να μπω!!!!(NTR)

Ανοιξε την καρδιά σου να μπώ...

χιλιάδες δώρα κουβαλώ

χαρά, ευτυχία και άλλα πολλά
μια αγάπη θάλασσα πλατιά

Εγώ γεννήθηκα εσένα ν'αγαπώ

τη λύπη σου να κάνω γλυκό πιοτό
προσφορά σε όσους νοιάζεσαι
να'χεις αγάπη να μοιράζεσαι
Είμαι ανοικτή αγκαλιά
σπίτι χωρίς κλειδιά
κερήθρα που στάζει μέλι
ναός που κατοικούν αγγέλοι
Οταν είσαι μοναχή να με θυμάσαι
μαζί σου θα είμαι όταν λυπάσαι
όσο μακριά, όπου και να'σαι
κοντά σου θα έρχομαι να μην φοβάσαι.
ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΕ ΝΟΙΟΘΩ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΕ ΩΡΑ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΙΣ ΕΥΛΟΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙΣ Κ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ.ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ Κ ΓΥΡΩ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΑΝΤΟΥ ΚΥΡΙΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠ ΕΞΩ.ΜΕΓΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΥΡΙΕ  Κ ΘΑΥΜΑΣΤΑ
 ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου