Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019

Αυτή είμαι ΕΓΩ!!!!(NTR)



Αυτη ειμαι ΕΓΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Το στοιχείo μου είναι το Φως! ο Ηλιος!!!!!

Είμαι ένα πνεύμα θετικό και γεμάτο αισθήματα. Εκπέμπω  Σοφία και ζεστασιά στους γύρω μου...και Θετικη Ενεργεια Τρέχω  πάντα να βοηθήσω τους άλλους και πάντα αναζητω την ειρήνη ..

Έχω πολλά χόμπι και μου αρέσει να βγαίνω έξω από το σπίτι και να βοηθω τους ανθρωπους....Καλό θα ήταν να μην αφήνω να με ρίχνουν οι άλλοι και να αντιδρω όταν κάποιος με πληγώνει . Η ζωή προσφέρει μαθήματα μέσα από τις εμπειρίες του καθενός και Σοφός είναι αυτός που το καταλαβαίνει...

 Είμαι το άτομο που μπορεί να προσφέρει πραγματική αγάπη και γιαυτό έχω πολλούς Γνωστους γύρω  μου....αλλα λιγους και.... Αξιολογους Φιλους... Η Ζωη ειναι ωραια οταν εχεις Πιστη στο Θεο και εχεις μεσα σου καλισυνη και Αγαπη.... ολα ερχονται ΘΕΤΙΚΑ!!!!!!
Το στοιχείo σου είναι το φως!

Είσαι ένα πνεύμα θετικό και γεμάτο αισθήματα. Εκπέμπεις σοφία και ζεστασιά στους γύρω σου. Τρέχεις πάντα να βοηθήσεις τους άλλους και πάντα αναζητάς την ειρήνη. Έχεις πολλά χόμπι και σου αρέσει να βγαίνεις έξω από το σπίτι. Καλό θα ήταν να μην αφήνεις να σε ρίχνουν οι άλλοι και να αντιδράς όταν κάποιος σε πληγώνει . Η ζωή προσφέρει μαθήματα μέσα από τις εμπειρίες του καθενός και σοφός είναι αυτός που το καταλαβαίνει. Είσαι το άτομο που μπορεί να προσφέρει πραγματική αγάπη και γιαυτό έχεις πολλούς φίλους γύρω σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου