Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2019

Μάθαινω Να μ'Αγαπαω(NTR)


Μόνο αν αρχίσουμε να αγαπάμε εμείς αυτό που είμαστε…
Αν το αποδεχθούμε με κατανόηση

Αν σκύψουμε μέσα μας και δεχθούμε πρώτοι εμείς όλα τα κομμάτια μας και κυρίως τα δύσκολα, τα σκοτεινά μας.
Αν γνωρίζω ποιος είμαι και με αγαπάω τότε δεν θα ανησυχώ, ούτε θα υποφέρω από τη γνώμη των άλλων για μένα.

Με αποδέχομαι πρώτα εγώ…
Μαθαίνω να με αγαπάω,
Να με εκτιμώ,
Να μου αφιερώνω χρόνο,
Να καλύπτω πρώτος εγώ τις ανάγκες μου,
Να  βρίσκω την ισορροπία μου μόνος μου,
Να μου δίνω χαρά.

Τότε μόνο συνειδητοποιώ πως ο θησαυρός της ζωής μου είμαι εγώ.

Δεν περιμένω από κανέναν να ανακαλύψει πόσο αξίζω. Το γνωρίζω ήδη.

Το ταξίδι της αποδοχής θέλει κόπο και γενναιότητα, όμως ίσως να είναι το ωραιότερο ταξίδι που θα κάνουμε ποτέ.

Γιατί όταν νιώθουμε πλήρεις, ολόκληροι, δεν θα μπαίνουμε σε σχέσεις μισές όπου θα παλεύουμε να μας δεχτούν και να μας αγαπήσουν.

Θα διαλέγουμε εμείς και θα έλκουμε εμείς τις σχέσεις Αγάπης μας …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου