Παρασκευή, 15 Ιουλίου 2016

ΔΕΚΑ ΓΡΗΓΟΡΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΩΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ (NTR)





Για να μειώσετε το Αγχος.


Τρίψτε τους λοβούς των αυτιών σας για να απαλύνετε τον πονοκέφαλο και να απομακρύνετε τις κακές σκέψεις.

Για να Τονωθείτε. 

Πιείτε ένα ποτήρι νερό (ακόμη και πριν νιώσετε δίψα). Η αφυδάτωση συνήθως σας εξασθενεί.

Για καλή Διάθεση.

Μη διστάσετε να γελάσετε δυνατά. Το χιούμορ βελτιώνει τη διάθεση και μπορεί να σας βοηθήσει να ασχοληθείτε με περισσότερες ενεργητικές δραστηριότητες.

Για Ευεξία.

Επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας. Οι βαθιές αναπνοές από την κοιλιακή χώρα θα ηρεμήσουν τους χτύπους της καρδιάς σας και θα «στείλουν» οξυγόνο σε όλο το σώμα.

Για να Ξυπνήσετε.

Κάντε ένα ντους με εναλλαγή ζεστού και κρύου νερού. Το κρύο νερό θα σας ξυπνήσει. Όταν μάλιστα το εναλλάσσετε από κρύο σε ζεστό, η αυξομείωση της θερμοκρασίας θα σας τονώσει, χαρίζοντας σας ενέργεια όλη μέρα.

Για να αποκτήσετε Ενέργεια. 

Απολαύστε τον ήλιο (χωρίς να το παρακάνετε). Το φως διεγείρει τους νευρομεταβιβαστές του εγκεφάλου, όπως τη σεροτονίνη και την ντοπαμίνη, οι οποίες αυξάνουν την ενεργητικότητα.

Για να ασκήσετε τον Νου.

Αλλάξτε δρόμο. Ακόμη και κάτι τόσο απλό όπως η οδήγηση και το περπάτημα από έναν διαφορετικό δρόμο, μπορεί να διεγείρει τον εγκέφαλό σας, και να σας αυξήσει την ενέργεια.

Για να μειώσετε το Στρες. 

Κοιμηθείτε, για πολύ λίγο. Θα σας αναζωογονήσει! Αλλά μην κοιμηθείτε πολύ, γιατί έπειτα θα νιώσετε χειρότερα.

Για να Ηρεμήσετε. 

Περάστε λίγο χρόνο με τον εαυτό σας. Οι ειδικοί αποκαλούν τους ενοχλητικούς ανθρώπους «ενεργειακά βαμπίρ», που κλέβουν την ενέργεια σας. 

Κάντε λίγη παρέα με τον εαυτό σας, αφήνοντας για λίγο τις... «κακές παρέες».

Για να Ενεργοποιηθείτε.

Ξεκινήστε μια νέα δραστηριότητα. Η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας ή ένα πνευματικό παιχνίδι όπως το σκάκι, είναι δύο καλοί τρόποι να μειώσετε την πνευματική κούραση.  

Η άποψη ότι το ανθρώπινο σώμα λειτουργεί σαν μηχανή έχει αντικατασταθεί από μια πιο ολιστική άποψη, συμφωνά με την οποία το μυαλό, τα συναισθήματα, το περιβάλλον και οι κοινωνικοί παράγοντες παίζουν ρόλο στην κατάσταση της υγείας μας. 
Γι’ αυτό και οι ολιστικές θεραπείες θεωρούνται μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση απέναντι στην ασθένεια.
  • Η στάση μας απέναντι στη ζωή και σε ότι μας επηρεάζει
  • Ο τρόπος ζωής μας
  • Η κατανάλωση νερού
  • Η κατανάλωση τροφής και η θρεπτική της αξία
  • Ο καθαρός αέρας
  • Η ξεκούραση, η χαλάρωση και η άσκηση
  • Οι διαπροσωπικές μας σχέσεις
  • Η πιθανή χρήση συμπληρωμάτων

Η στάση μας απέναντι στη ζωή

“Θετική Σκέψη”. 
Μπορεί να ακούγεται κοινότυπο άλλα είναι μια πολύ καλή στρατηγική που θα βοηθήσει να τα καταφέρουμε σε δύσκολες περιόδους. Η αισιόδοξη, θετική σκέψη είναι ο καλύτερος δρόμος για να αντιμετωπίσουμε προσωπικά και εργασιακά προβλήματα. Εάν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε με αισιοδοξία κάθε εμπόδιο, τότε και ο οργανισμός μας θα μπορεί να αντιμετωπίζει καλύτερα την ασθένεια.

Η κατανάλωση νερού

Μερικοί λόγοι για τους οποίους θα πρέπει νε πίνουμε αρκετό νερό είναι οι παρακάτω:
· Το νερό περιέχεται σε όλα τα κύτταρα του οργανισμού μας.
· Τα σώμα μας αποτελείται από 60% νερό.
· Σχεδόν η μισή ποσότητα νερού που χρειάζεται ο οργανισμός μας προσλαμβάνεται μέσω της τροφής, γι’ αυτό θα πρέπει να πίνουμε νερό για να καλυφθούν οι ανάγκες.
· Το νερό χάνεται από το σώμα με πολλούς τρόπους, ακόμα και όταν αναπνέουμε, γι’ αυτό θα πρέπει να αναπληρώνεται συνεχώς ώστε να μην αφυδατωθεί το σώμα μας.
· Το νερό είναι το πιο σημαντικό συστατικό της ζωής.
Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η δυσκοιλιότητα, οι πονοκέφαλοι, η κακή πέψη, η ξηροδερμία και οι συνεχείς εξάρσεις πείνας είναι ενδείξεις ανεπαρκούς πρόσληψης νερού.

Η κατανάλωση τροφής και η θρεπτική της αξία

Τα φρούτα και τα λαχανικά εμπλουτίζουν τη διατροφή με βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, υδατάνθρακες, νερό, διαλυτές ίνες και περιέχουν πολύ λίγο έως καθόλου λίπος. Τα όσπρια, οι σπόροι και οι ξηροί καρποί παρέχουν σε μεγάλες ποσότητες ωφέλημα λιπαρά οξέα (Ω3, Ω6 & Ω9), βιταμίνες, μέταλλα, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και αδιάλυτες φυτικές ίνες. Το κρέας παρέχει στον οργανισμό πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και νερό. Μια διατροφή πλούσια σε φυτικές τροφές, είναι χαμηλή σε λιπαρά, υψηλής περιεκτικότητας σε αντιοξειδωτικά, φυτοθρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες είναι πολύ σημαντικές για τη λειτουργία και τη αποτοξίνωση του εντέρου, γι’ αυτό ενδείκνυνται σε περίπτωση δυσκοιλιότητας. Επίσης οι φυτικές ίνες μειώνουν την υπεργλυκαιμία μετά τα γεύματα και αυξάνουν το αίσθημα του κορεσμού.

Ο καθαρός αέρας

Ο καθαρός αέρας είναι προφανές συστατικό της καλή υγείας, αν και δεν είναι πάντα εύκολο να τον βρούμε λόγω ατμοσφαιρικής μόλυνσης. Γενικότερα όμως, είναι καλύτερα να βρισκόμαστε σε εξωτερικούς χώρους, παρά σε κλειστούς. Μην ξεχνάμε ότι ο αέρας σε κλειστούς χώρους επιβαρύνεται αρκετά, από καπνό, σκόνη και ατμούς.

Η ξεκούραση, η χαλάρωση και η άσκηση

Η άσκηση καλής ποιότητας προάγει και ξεκούραση καλή ποιότητας. Πριν ξεκινήσουμε οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης θα πρέπει να συμβουλευόμαστε το γιατρό μας, ώστε νε είμαστε σίγουροι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα υγείας που δεν γνωρίζουμε. Υπάρχουν πολλές μορφές άσκησης που μπορούμε να ακολουθήσουμε. Για παράδειγμα η κηπουρική θεωρείται μορφή άσκησης όπως η γυμναστική με βάρη ή το τρέξιμο. Θα πρέπει να διαλέγουμε πάντα κάτι που μας κάνει να νιώθουμε ευχάριστα. Για παράδειγμα το περπάτημα είναι η άσκηση που ταιριάζει σε πολλούς ανθρώπους, διότι χαλαρώνει και το σώμα και το μυαλό. Το συχνό περπάτημα κάνει καλό στο καρδιαγγειακό, το γαστρεντερικό σύστημα και προάγει την υγεία των οστών.

Η χρήση συμπληρωμάτων

Ένα πολύβιταμινούχο συμπλήρωμα μπορεί να ενισχύσει τα αποτελέσματα μιας καλής διατροφής.
Ένα πλήρες πολύβιταμινούχο συμπλήρωμα περιέχει μια πλήρη γκάμα, βιταμινών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών και συστατικών όπως λεκιθίνη, βιοφλαβονοειδή και ένζυμα. Η σύνθεσή εξασφαλίζει την καθημερινή πρόσληψη απαραίτητων θρεπτικών συστατικών, ώστε να μην υπάρχουν ελλείψεις στη διατροφή. Αποτελεί ιδανικό συμπλήρωμα για άτομα τα οποία έχουν άστατη διατροφή, ακολουθούν αυστηρό πρόγραμμα δίαιτας, καπνίζουν, έχουν μεγάλα επίπεδα στρες ή γενικώς αισθάνονται κακοδιάθετα ή εξαντλημένα.
Βασική προϋπόθεση για τη διατήρηση της καλής μας υγείας είναι η σωστή λειτουργία του εντέρου.
Το Acidophilus βοηθά στην επαναφορά της εντερικής χλωρίδας που μπορεί να διαταραχθεί από τη λήψη φαρμάκων, την κακή διατροφή τις μετακινήσεις και το στρες. Η διαταραχή αυτής της ισορροπίας μπορεί να προκαλέσει προβλήματα, όπως δυσκοιλιότητα, κολίτιδα, διάρροια ακόμα και μυκητιάσεις. Ανεξάρτητα εργαστηριακά τεστ απέδειξαν ότι το Acidophilus περιέχει φιλικά βακτήρια τα οποία διατηρούν τη σταθερότητά τους δρώντας κατευθείαν στο έντερο.
Η σωστή αναλογία Ω3 & Ω6 λιπαρών οξέων είναι ζωτικής σημασίας για την καλή λειτουργία του οργανισμού.
Ένα συμπλήρωμα με Ω3 & Ω6 θα πρέπει να περιέχει έναν ισορροπημένο συνδυασμό Ω3 & Ω6 λιπαρών οξέων τα οποία πρέπει να περιλαμβάνονται στην διατροφή μας καθώς ο οργανισμός δεν μπορεί να τα συνθέσει. Βοηθούν στην καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος, μειώνοντας τη χοληστερίνη και διατηρώντας την ελαστικότητα των αγγείων, και υποστηρίζουν την υγεία του δέρματος και των μαλλιών.
 Επίσης, βοηθούν στη ρύθμιση του μηνιαίου κύκλου στις γυναίκες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου