Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Αποδέχομαι τον Eαυτό μου(NTR)






Αποδέχομαι τον εαυτό μου.....

Αποδέχομαι τον εαυτό μου σημαίνει αναγνωρίζω και αποδέχομαι τα λάθη μου, τις αδυναμίες και τα μειονεκτήματα του χαρακτήρα μου, αποδέχομαι ότι έχω φοβίες και είμαι ευάλωτος, ότι έχω αρνητικά συναισθήματα και ότι κάνω κάποιες αρνητικές σκέψεις.
.
Αποδέχομαι όλα τα στοιχεία του χαρακτήρα μου, αφού πρώτα τα αναγνωρίσω και μπορέσω να τα αντέξω, λέγοντας στον εαυτό μου ότι αυτά είμαι εγώ… και μπορώ να με εμπιστευτώ και να με αγαπήσω. 
.
Αν κάποιος σας πληγώσει, σας προδώσει ή ραγίσει την καρδιά σας, συγχωρέστε τον γιατί σας βοηθά να μάθετε για την εμπιστοσύνη και τη σημασία του να είστε προσεκτικοί όταν ανοίγετε την καρδιά σας. Τώρα είστε πιο δυνατοί και καλύτερα εξοπλισμένοι για να βρείτε την αγάπη που σας αξίζει.
.
Και μια τελευταία συμβουλή: μην αφήνετε τους λάθος ανθρώπους από το παρελθόν σας να σας κρατήσουν μακριά από τους σωστούς ανθρώπους στο παρόν. Συγχωρέστε τους και προχωρήστε μπροστά.
.
Έτσι δείχνεται πόσο αποδέχεστε και αγαπάτε το ΕΥΑΤΟ Σας …

2 σχόλια:

  1. Οπου η καρδια σου εκει και ο Εαυτος σου!!!!Και πρεπει οπωσδηποτε να βρεις τον ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ να τον ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΣ για να Εχουν ΝΟΗΜΑ οσα Εχεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή