Animated - Angels Pictures, Images and Photos

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

!!!!!!!!!!ΜΑΜΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!(NTR)















    Ασπίδα στη ζωή μου μάνα είσαι, 
μα και στα όνειρά μου,
άγγελος φύλακας,
 σκοπός και ευχή, 
       η ίδια η ζωή μητέρα..




  


'Ακουσα κάποιον να τον ρωτάνε:
«Αν ήσουν Θεός, τι θα έκανες;»
Απάντησε:
« θα ζητούσα πρώτα συγγνώμη»
- Και μετά;
- Θα έφτιαχνα ξανά τον κόσμο!



Θυμάμαι πως,ακόμα και στις πολύ άσχημες ή δύσκολες
στιγμές μου,είχες έναν ωραίο τρόπο να με κολακεύεις,
να με ηρεμείς και να με κάνεις να χαμογελώ...

θα χαϊδεύεις τις καρδιές μας όπως έκανες πάντα...


Θα μας λείψεις...
Πόσο θα λείψεις;...Λιγάκι κι αυτή τη φορά;...
Κλείνω τα μάτια και φέρνω μπρος μου
την εικόνα σου χαμογελαστή
~αυτή θα θυμάμαι………
Τώρα, δεν υπάρχουν λέξεις
για ν' απαλύνουν την απουσία σου.
Δεν υπάρχουν απαντήσεις,στο γιατί οι πιο όμορφοι άνθρωποι
ΦΕΥΓΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!!!!!! 



Κλαίω είπε ο άγγελος 
με φωνή σπασμένη σε χίλια κομμάτια
Γιατί ο ουρανός είναι μικρός
και οι φτερούγες μου μεγάλες.....





Έλεγες Αγαπημένη μου   μανουλα….


"Πόσα ταξίδια μπορούμε να κάνουμε με το μυαλό και την ψυχή που κανείς ποτέ δεν θα μάθει αν έγιναν στ' αλήθεια ή αν ήταν απλά ένα όνειρο...;"
Και είχες δίκιο.......
Toύτο το ταξίδι που τόσο νωρίς και άδικα ξεκίνησες ας είναι..

Φωτεινό σαν την Ψυχή σου!
Λαμπερό σαν τα Μάτια σου!
Γαλήνιο σαν την Καρδιά σου!!!
Γεμάτο με τα Όνειρα που δεν πρόλαβες να κάνεις στη Ζωή σου!!
 να βρεις μαννουλα μου αναπαυση και ειρηνη
να εισαι παντα ο Καλος μου Αγγελος που θα με προφυλασσει από
το οποιο κακο!!!!! 
Εκεί που πήγες ..μαμα … δεν έχει σκοτάδι.
Ούτε Πόνο.
Σ ΑΓΑΠΑΩ…..

Οι Άνθρωποι πεθαίνουν
σαν ξεχαστούν μονάχα...



 ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!!!ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου